Infinity škola 2
U ovoj seriji članaka nam Bruno Sandrić opisuje svoj početak igranja stolne strateške igre Infinity. Uživajte!
Pozdrav svima novim ljudima u Infinityu i starim maherima. Živili!
Evo mog prvog battle reporta.
Ja sam igrao s combined army listom koja se dobije u starter setu. Moja lista je znači 3x Unidron (Plasma Carbine) 1x Fraacta (Combi Rifle) 1x Maakrep Tracker (HMG) 1x Umbra Legate (DA CCW)
Slike ubačene sa službene stranice Corvus Belli - Redom s lijeva gore prema desno dolje su Fraacta, Maakrep, Umbra Legate i onda 3 Unidrona
Tj. tako bi trebali izgledati kad se profesionalno obojaju. Moji su izgledali:
0 srama! Nisu još pobojani ali ide polako. I da namjerno sam Umbri zakrivio mač jer mogu (+lakše stane u spužve za transport)
Kocka je bačena i ja sam izvukao 8 a moj cijenjeni i voljeni protivnik Ivor je dobio 4.
Ja sam odabrao igrati prvi, moj protivnik je odabrao stranu stola. Što znači da ja prvi postavljam svoje figure i igram prvi.
Igrali smo najobičnije napucavanje u 3 poteza. Tko ubije više pobjeđuje. Moje postavljanje je izgledalo ovako. 1 unidron lijeva zgrada, 2 unidrona desna kako bi se popeli na zgradu da imam bolji pregled situacije i staviti malo presinga na protivnika kako se ne bi mogao micati bilo gdje bilo kad. Umbra bi protrčala i možda bocnula tu i tamo nešto. Fraacta ima posebno pravilo da može uči s boka pa ajde da probamo i Maakrep koju smijem postaviti nakon što protivnik postavi sve svoje figure.
Sve figure moraju biti postavljene unutar 8 incha od svoje strane stola i igra počinje.
Moj prvi potez:
Ovo je prva situacija u kojoj se našao moj Unidron. Odlučio sam zapucati prema „nesretniku“ koji ima rocket launcher. Pa ne može biti tako gadno. Pomaknuo se do mjesta gdje je kocka i odlučio pucati.Izmjerio 17 incha. Ja imam +3 po profilu oružja i BS 11. Protivnik je u parcijalnom zaklonu i ja opet imam -3 na BS tako da se ponište. Moram dobiti 11 ili manje. Protivnik je odlučio odgovoriti povratnom pucanjem nazad. Ja bacio svoje kocke, on bacio svoju. Ja dobio 2 i 18, protivnik lijepih 10. Probam se spasiti na armor i ne uspijem. Jedan manje.
Unidron se popeo na zgradu i proba pucati po udaljenoj meti. Crvena linija lasera označava line of sight. Puca, promaši. Nije neka sreća ali ajde. Maakrep proviri i ubija nekog nesretnika i prije nego se uspio pomaknuti. Za sad smo 1:1. Ajde nije loše. Ostatak poteza prolazi u pokušaju pozicioniranja i trošenja ordera na skroz nepotrebne stvari i simuliranje muha bez glave. Ništa pametno se ne dogodi.
Protivnikov prvi potez
Protivnik pokušava rocket launcherom pogoditi Maakrep, ja izbjegnem (oboje smo bacili 2). Moj unidron ima ARO i pokuša pucati na rocket launcher, ali promašaj. Iskreno ništa previše zanimljivo. Mrko se gledamo i dobacujemo uvredama i metcima. Nitko pogođen, nitko ubijen samo jako razočarani ponosi.
Moj potez 2
Fraacta ulazi s boka da se proba razračunati s onim likom koji ima rocket launcher. Baš me nažuljao lik... I stavim ja nju tamo i sjetim se da su tu još 2 lika koji jedva čekaju vidjeti me i pucati iz svih rupa koje imaju po meni. Fraacta se prislonila uz zgradu i čeka da se malo raščisti zrak.
Maakrep pokuša gađati kolegu s rocket launcherom. On se odlučuje gađati nazad. Ali nije on ni shvatio koliko je ovo bio zapravo dobar potez za mene.
U tom trenu sam se morao malo prisjetiti malo vjerojatnosti i statistike s faksa. Znamo da se kocka može matematički modelirati kao nezavisni diskretni vjerojatnosni prostor s 20 mogućih ishoda po bacanju. Vjerojatnosni prostor je geometrijskog oblika pravokutnika s jednako vjerojatnim svakim ishodom kod bacanja. To nam zapravo govori da je za svaki broj na kocki jednako vjerojatan s vjerojatnošću 5%. Također zbog toga što je rezultat ovog AROa i na kraju dana cijelog pucanja zapravo funkcija slučajnih varijabli trebalo je postaviti hipoteze i naći vjerojatnost pogotka, preživljavanja koji bi mi vjerojatniji rezultat bio te koliko se isplati riskirati i što bi mogao napraviti kako bi kontrolirao taj rizik jednom kad ga procijenim. A onda sam se sjetio da me zapravo boli kiki i da sam se došao zabaviti i samo zatvorio oči i bacio kocku. Vidi vraga pogreška, ali koga boli briga. Ako želite možemo proći jednom prilikom i napraviti matematiku iza bacanja i pustiti kompjuteru da izračuna određene vjerojatnosti pa pustiti Monte Carlo analizu nad nekim funkcijama da dobijemo optimalne vrijednosti za neke uloge u timu u odnosu na vrijednost figura u pointovima i eventualno ako se osjećamo hrabrim sami bez PCa, ali definitivno ne sad :D Ako ima zainteresiranih nek dođu na grupu i popričamo :D I nema šanse da je netko pročitao ovaj odlomak do kraja, znači nema šanse hahah. Ako je, nek dođe na partiju i platim mu piće. Samo nek se pozove na ovu glupost.
Mislim se ajde ako je Maakrep pogodila jednom može i opet. Puca ona prema onom s rocket launcherom. Protivnik se odlučuje na pucanje nazad. Ja bacam zavidne brojke. Sve nešto 15 i gore osim jedne 8. Protivnik baca lijepu prolaznu 11, pobjeđuje moju 8 i pogađa. Maakrep pokuša preživjet i ne uspije kao ni moji pokušaji sreće u životu. Maakreep umire...jako. 2:1 protivnik.
Protivnik potez 2
Protivnik proba neke manevre s pucanjem po mojim jedinicama ali ja sve izbjegnem i zapravo ništa se ne dogodi :D
Moj potez 3
Vidim, situacija postaje zabrinjavajuća. Ako ovako ostane protivnik pobjeđuje. Moram krenuti malo ofenzivnije. Stavljam sve jedinice na vrh zgrade da probam počistiti protivniku 2 lika koja se nalaze iza njegove zgrade. Ako njih počistim, Fraacta može izaći i riješiti onog neugodnog s raketama.
Pucam ja na njega s 3 lika neki i dva puta, on mene nazad s jednim. Ja njemu pogodim jednog i mislim si super 2:2. Pucam s Umbrom, on puca nazad, Umbra promaši i za uzvat dobije metak u butinu. Umbra skoro mrtav ali drži se još. Probam s Fraactom, pucam i kao rezultat Fraacta promaši i dobije metak nazad. Fraacta mrtva.... 3:2 protivnik. Opet nisam ništa napravio.
Protivnik potez 3
I dragi čitaocu ovdje se priča lagano raspliće. Naime onaj gelipter s raketicama proviri i gađa mog unidrona. Ja probam izbjeći. Ne samo da nisam izbjegao nego je raketa raznijela sva moja 3 lika.... 100:2 za Ivora.
Gotovo. Ivor zasluženo pobjeđuje. Rekli su mi da ovo moram napisati da ne ispadnem loš gubitnik. Duboko u sebi čekam idući vikend da se napričam s ovim likom s raketicama.
Pouka dana: 1) Raketobacači su izgleda za***ana stvar. 2) Kad te kocke neće svejedno je koja ti je lista 3) Svi koji gube se ljute to je poznata stvar
Nije bitno što sam izgubio idući put ću naučiti sva pravila svojih likova. Proučiti listu i krenuti malo ozbiljnije prema cilju dominiranja zagrebačkom Infinity scenom!
Najnoviji članci
- Diorama Alpi - prvi dio Marko Paunović, 16.12.2024.
- TOP TIP – pod od drvenih dasaka Krunoslav Belinić, 10.12.2024.
- Back to Basics radionice bojanja minijatura za najmlađe u Knjižnicama Grada Zagreba Krunoslav Belinić, 26.11.2024.
- Veliki panda i sićušni zmaj, radionica crtanja likova Krunoslav Belinić, 26.11.2024.
- Posjetili smo: Državno prvenstvo Slovenije u plastičnom maketarstvu, Ljubljana 16.11.2024. Marko Paunović, 20.11.2024.
Najnoviji izvještaji s bojišta
- Dark Angels protiv T'au Battlereport 22.04.2022., GW - Warhammer 40.000, Borna Pleše (Space Marines) i Kristijan Kliska (Tau Empire)
- Sisters of Battle protiv Ultramarines 17.11.2021., GW - Warhammer 40.000, i Nino Marasović (Space Marines)
- 40k Slow Grow liga jaše dalje 27.10.2021., GW - Warhammer 40.000, Borna Pleše (Space Marines) i Josip Strnad (Space Marines)